V košíku máte
Dobrý pocit
Váš košík zatím neobsahuje žádné dobro.
Změníte to?
  • Úvod
  • Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

  • Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od jeho obdržení.
  • 14 denní lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete písemně nebo emailem oznámení, že odstupujete od kupní smlouvy.
  • Podrobné podmínky a postup najdete v našich obchodních podmínkách.

Reklamace

Vyskytla se na vašem zboží vada a chcete jej reklamovat? Postupujte dle tohoto návodu.

  1. Vyplňte protokol
  2. Zabalte zboží
    • Zabalte reklamované zboží do balíku a přibalte k němu vyplněný reklamační formulář.
  3. Odešlete balík
    • Objednejte si svoz na  www.dpd.cz/ergotep. Dopravce u Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám na sklad: Zábořská 93, Záboří, 539 44 Proseč.

Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů dle podmínek čl. 9 VOP. O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat. 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.

Kontaktní e-mail pro vyřízení reklamace

reklamace@nakupnadobro.cz

Kontatní telefon pro vyřízení reklamace

(+420) 602 467 075 nebo (+420) 606 056 612