Dobrý pocit
Váš košík zatím neobsahuje žádné dobro.
Změníte to?
  • Úvod
  • Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

  • Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od jeho obdržení.
  • 14 denní lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete písemně nebo emailem oznámení, že odstupujete od kupní smlouvy.
  • Podrobné podmínky a postup najdete v našich Obchodních podmínkách.

Reklamace

Vyskytla se na vašem zboží vada a chcete jej reklamovat? Postupujte dle tohoto návodu.

  1. Vyplňte protokol
    • Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho dle pokynů.
  2. Zabalte zboží
    • Zabalte reklamované zboží do balíku a přibalte k němu vyplněný reklamační formulář.
  3. Odešlete balík
    • Objednejte si svoz na www.dpd.cz/ergotep. Dopravce u Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám na sklad: Konečná 3503, 580 01 Havlíčkův Brod.

Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů dle podmínek Reklamačního řádu. O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat. 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte. 

Anna Blažková, distribuce Havlíčkův Brod: tel. 702297411, blazkova.a.m@ergotep.cz, 

sklad HB: tel. 607257559, skladhb@ergotep.cz, 

Hana Pešková, manažerka distribuce: tel. 606056612, peskova.h@ergotep.cz.