Vrácení zboží
- Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od jeho obdržení.
- 14 denní lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete písemně nebo emailem oznámení, že odstupujete od kupní smlouvy.
- Podrobné podmínky a postup najdete v našich obchodních podmínkách.
Reklamace
Vyskytla se na vašem zboží vada a chcete jej reklamovat? Postupujte dle tohoto návodu.
- Vyplňte protokol
-
Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho dle pokynů.
-
- Zabalte zboží
- Zabalte reklamované zboží do balíku a přibalte k němu vyplněný reklamační formulář.
- Odešlete balík
- Objednejte si svoz na www.dpd.cz/ergotep. Dopravce u Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám na sklad: Zábořská 93, Záboří, 539 44 Proseč.
Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů dle podmínek čl. 9 VOP. O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.
Kontaktní e-mail pro vyřízení reklamace
Kontatní telefon pro vyřízení reklamace