Hello bank! podporuje udržitelné nákupy a stává se partnerem Nakup na Dobro
Spolupráce symbolicky odstartovala již v rámci celosvětového svátku štědrosti Giving Tuesday, kdy jsme na e-shopu spustili prodej Nocleženek.
Nocleženka v hodnotě 100 Kč umožní lidem bez domova strávit důstojnou noc v teple a v zimním období může doslova zachránit život.. Nocleženka nezahrnuje pouze nocleh samotný, ale také teplou polévku a teplý nápoj, další pomoc a rozvoj služeb pro lidi v nouzi. Společnost Hello bank! jich společně s Nakup na Dobro v rámci své Giving Tuesday aktivity zakoupila rovnou tisíc. Podobné projekty, které mají smysl a přidanou hodnotu, společnost Hello bank! podporuje dlouhodobě. Zejména pomoc projektům v oblasti udržitelnosti je nedílnou součástí strategie nejen Hello bank!, ale i celé BNP Paribas.
„Rádi inspirujeme nejen naše klienty k nákupům, které jsou v důsledku udržitelné, pomáhají lidem či přírodě a podporujeme projekty, jež nejsou ploché, mají hlubší rozměr a dávají opravdu smysl. Proto jsme se velmi rádi stali partnerem a podporovatelem tohoto unikátního e-shopu, který spojuje myšlenku udržitelnosti, lokální výroby a podpory sociálních podniků. To je přesně směr, kterým se strategie Hello bank!, ale i celé skupiny BNP Paribas, chce v budoucnu ubírat,“ popisuje Gabriela Pithartová, Marketing & Engagement Director, Hello bank!.
„Jsem moc ráda, že do nového roku vstupujeme s tak silným partnerem jako je společnost Hello bank!. Již naše předchozí spolupráce na Cenách SDGs jasně ukázaly, že máme společné vize a cíle. Moc se těším, že příští rok společně s našimi zákazníky, kterým také na udržitelnosti záleží, vykonáme spoustu dobra,“ říká Lucie Mádlová, ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.